1. احمدی، فضلالله؛ سالار، علیرضا؛ فقیه زاده، سقراط. (1393). بررسی کیفیت زندگی سالمندان شهر زاهدان. فصلنامه حیات، 11 (22): 67 - 61.
2. انتظاری، سید احمد؛ انتظاری، منیرالسادات. (1395). حقوق سالمندی: از قطعنامه سازمان ملل تا شورای ملی سالمندان در ایران. چهارمین کنفرانس بینالمللی علوم و مهندسی: 1 ـ 18.
3. حسنی، جعفر؛ شاهقلیان، مهناز. (1393). ابرازگری هیجانی، کنترل هیجانی و دوسوگرایی در ابراز هیجان در دختران فراری و بهنجار. فصلنامه سال پنجم، شماره 71.
4. دهشیری، غلامرضا؛ برجعلی، احمد؛ شیخی، منصوره؛ حبیبی عسگرآباد، مجتبی. (1387). ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تنهایی در بین دانشجویان. مجله روانشناسی، 47: 296-282.
5. رفیعی نیا، پروین. (1385). رابطه سبکهای ابراز هیجان با سلامت عمومی در دانشجویان. مجله روانشناسی (دوره جدید): ویژهنامه انگیزش و هیجان، 105: 37-84.
6. شریفزاده، غلامرضا؛ مودی، میترا؛ اخباری، سیدهادی. (1390). وضعیت سلامت سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره). مجله سالمندی ایران، 5(17): 59-52.
7. شیخی، محمد تقی؛ جواهری، محمود. (1396). سالمندان و خدمات اجتماعی در ایران. فصلنامه جمعیت. ۲۳ (۹۵ و ۹۶): ۵۱-۷۰.
8. عبداله زاده، حسن؛ کبیری نسب، یوسف. (1396). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر هوشیاری بدن و ابراز هیجان سالمندان. مجله روانشناسی پیری، 2(2): 132- 125.
9. مهدوی، سولماز؛ گلپایگانی، مسعود؛ شوندی، نادر؛ فرزانه، حصاریامین و شیخ حسینی، رحمان. (1390). اثر 6 هفته برنامه تمرینی ثبات مرکزی بر میزان زمین خوردن زنان سالمند. مجله سالمند،5(17):30-24.
10. میکائیلی، نیلوفر؛ رجبی، سعید؛ عباسی، مسلم. (1391). مقایسه احساس تنهایی، سلامت روانی و خودکارآمدی در سالمندان. یافتههای نو در روانشناسی، 7(22): 81 – 73.
11. نریمانی، محمد؛ عباسی، مسلم؛ ابوالقاسمی، عباس؛ احدی، بتول. (1395). مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیمهیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 2(4): 176 - 154.
12. هروی کریموی، مجیده؛ انوشه، منیژه؛ فروغان، مهشید؛ شیخی، محمدتقی؛ حاجیزاده، ابراهیم؛ مداح، منیرالسادات؛ محمدی، عیسی؛ احمدی، فضلالله. (1396). تبیین دیدگاه سالمندان پیرامون پدیده احساس تنهایی: یک پژوهشکیفی پدیدارشناسی. مجله سالمندی ایران، 2(6): 420 – 410.