1. علی پور، احمد؛ نوربالا، احمدعلی. (1378). بررسی مقدماتی پایایی و روایی پرسشنامه شادکامی آکسفورد در دانشجویان دانشگاههای تهران، فصلنامه اندیشه و رفتار، 5 (1 و 2):64-55.
2. کرمی نوری، رضا؛ آخوندی، محمدمهدی؛ بهجتی اردکانی، زهره. (1380). جنبههای روانی- اجتماعی ناباروری از دیدگاه پزشکان ایرانی، فصلنامه باروری و ناباروری. شماره 7: 26-12.
3. حسینی، منیره؛ لیسی، عبدالکاظم؛ داوودی، ایران؛ مهرابی زاده هنرمند، مهناز؛ زرگر، یداله. (1396). اثربخشی مداخله روانشناختی جامعنگر بر سلامت روانشناختی زنان نابارور تحت درمان لقاح خارج رحمی، مجله روانشناسی بالینی 9(3): 50-48.
4. هاشمی، فاطمه؛ فیلی، علیرضا؛ صفاری نیا، مجید. (1393). اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس (شناختی- رفتاری) بر سلامت روان زنان نابارور، فصلنامه علمی- پژوهشی. 4(3): 56-55.
5. ربیعی پور، سهیلا؛ اردونی اول، زهرا؛ عارفی، مرضیه؛ بهروزی لک، طاهره. (1395). اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد مشارکتی بر استرس اختصاصی زنان نابارور. مجله دانشکده پرستاری مامایی ارومیه. 14(1): 59-57.
6. خانی، سمیرا؛ باباخانی، نرگس. (1395). مقایسه و رابطه رشد معنوی و استرس ادراکشده با شادکامی در زنان نابارور و بارور شهر تهران. فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی سلامت. 5(1): 97-96.
7. هاشمی، فاطمه؛ علیپور، احمد؛ فیلی، علیرضا. (1393). اثربخشی درمان مدیریت استرس (شناختی- رفتاری) بر شادکامی زنان نابارور. ارمغان دانش، مجله علمی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. 18(9).
8. افروز، غلامعلی؛ دلیر، مجتبی؛ صادقی، مریم. (1396). اثربخشی رواندرمانی مثبتگرا بر تصویر بدنی، امید به زندگی و شادکامی در زنان با تجربه جراحی پستان، فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی سلامت، 6(4):180-195.
9. قربانی، مهسا؛ علمی پور، احمد؛ علیاکبری دهکردی، مهناز. (1396). اثربخشی مداخلات رویکرد مثبتگرا بر افسردگی، عزتنفس، امید به زندگی و تصویر بدنی زنان ماستکتومی شده. فصلنامه روانشناسی سلامت، 3 (23)، 151-167.
10. عظیمی خویی، آرزو؛ نوابی نژاد، شکوه. (1395). اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر دوره دوم آموزش متوسطه مدارس غیرانتفاعی منطقه ۵. فصلنامه علمی- پژوهشی خانواده و پژوهش، ۱۳ (۴): ۴۳-۶۰.
11. نیک منش، زهرا؛ زند وکیلی، مریم. (1394). تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر کیفیت زندگی و کاهش افسردگی، استرس و اضطراب بزهکاران نوجوان. پژوهشنامه روانشناسی مثبت،1(2): 53-64.